FIGYELEM! Folyamatosan érkeznek az újabbnál újabb szandálok, vászoncipők és papucsok a késő tavaszi, nyári időszakra! Nézz át és csapj le rájuk mielőbb!

"Ne aggódj!" garancia - Hogy tuti legyen a cipő

Amikor a "Ne aggódj!" szolgáltatást igénybe veszi, az alábbi extrákat nyújtjuk a visszaigazolástól/számla kiállításától számított 7 naptári napon belül:

  1. Méret/modell cseréje esetén átvállaljuk a szállítási költséget. Egy előre egyeztetett időpontban futárszolgálattal elküldjük az új lábbelit, és ugyanabban az időben ugyanannak a futárnak Ön átadja a visszaküldeni kívánt lábbelit. Ez a szolgáltatás csak az első cserére vonatkozik. A második cserénél a Vevőnek kell fizetni a szállítási költséget.

  2. Minőségi probléma esetén mi vállaljuk a termék visszaküldésének és újraküldésének költségét. Egy előre egyeztetett helyen és időben az általunk megszervezett futárszolgálat veszi át a terméket a Vevőtől, és vállaljuk az új vagy javított termék visszaszállítását is saját költségünkön.

A "Ne aggódj!" szolgáltatás nem vonatkozik a talpbetétekre.

A "Ne aggódj!" szolgáltatást csak akkor lehet igénybe venni, ha a visszaküldendő termék újszerű állapotban van, nem mutat hordási nyomokat, eredeti csomagolással és címkével rendelkezik.

Termékcserére a "Ne aggódj!" szolgáltatás lejárta után is van lehetőség a számla kiállításától számított 14 naptári napon belül. Ebben az esetben a futárszolgálat díját, ami 2 * 1890 Ft (egyszeri oda- és egyszeri visszaszállítás) összeget jelent, a csomag átvételekor/átadásakor kell kifizetni a futárnak.

Kérjük, hogy a termékcserével kapcsolatos igényüket írásban jelezzék nekünk az alábbi adatlap kitöltésével!

Mit választ az esetleges termékcseréből származó árkülönbözet esetén?
A "Ne aggódj" garancia szabályzatot elolvastam, tudomásul vettem és elfogadom. (lásd fent)