Termék visszaküldés
Nem lett jó a cipő vagy szandál és nem kérsz cserét? - Vásárlástól történő elállás
Köszönjük, hogy minket választottál, amikor új cipőt vagy szandált kerestél gyermeked számára és egyben sajnáljuk, hogy nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket! Természetesen elfogadjuk, hogy előfordulhat ilyen eset (szerencsére nagyon ritka :)).
Van 2 feltétele annak, hogy elállj a vásárlástól:
- A visszaküldendő termék továbbra is új állapotban van, nem mutat hordási nyomokat, eredeti csomagolással és címkével rendelkezik.
- A termék/termékek kézhezvételétől számítva kevesebb mint 14 nap telt el.
Ha megfelelsz a fenti feltételeknek, akkor ezt a 3 lépést tedd meg mielőbb, hogy vissza tudjuk téríteni neked az elköltött összeget (és mi is visszakapjuk a terméket/termékeket):
1. Egy papírra írd fel jól olvashatóan a vételár visszatérítéséhez szükséges banki adatokat:
- Bankszámla tulajdonos neve (amire szeretnéd visszakapni a pénzt)
- Bankszámlaszám
- Rendelés azonosító (a vásárlást visszaigazoló e-mailben megtalálod)
2. Csomagold be a terméket úgy, hogy a szállítás durva körülményei között se sérüljön meg! Javasoljuk, hogy használj megmaradt csomagolópapírt, erősebb reklámzacskót, amit zárj le erős ragasztással, de ha ezek nincsenek kéznél, akkor tekerd körbe alaposan konyhai fóliával.
3. Indítsd el a csomagot az itt megjelölt címzett adatok megadásával az alábbi címek/automaták egyikére:
Címzett adatok:
Név: Strehó Máté - tuticipo.hu
Telefonszám: +36709480224
E-mail cím: admin@tuticipo.hu
- Foxpost automata: Sződ Coop - https://foxpost.hu/csomagkuldes
- Packeta Z-Box: Sződ - https://www.packeta.hu/csomagkuldes
- Házhozszállítás bármilyen csomagküldő céggel: 2134 Sződ, Klapka György utca 3/a.
Miután megkaptuk a csomagot és mindent rendben találtunk, akkor a megadott adatok alapján visszautaljuk a szükséges összeget.
Bármi kérdésed van az elállás feltételeivel vagy menetével kapcsolatban ne habozz, csak hívj minket vagy írj nekünk az elérhetőségeink valamelyikén, amelyeket itt találsz!